WinRAR 5.40 Final + Farsi + Portable

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

نظر شما راجب بازی ها و نرم افزار های وبلاگ چیست ؟؟؟

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Newgame22 و آدرس newgame22.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






پیوند های روزانه

امکانات وب

WinRAR 5.40 Final + Farsi + Portable

 

WinRAR محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : کاربردی , ,
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1391 ساعت : 19:42
بازدید : 3675

دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای PC

 

Resident Evil 5 Gold Edition | تاپ 2 دانلود
 

|Resident Evil 5 Gold Edition – CorePack |

|نسخه فشرده corepacks با فرمت ZIP و حجم ۲٫۹ گیگابایت|

لینک غیر مستقیم سرور ایران افزوده شد

معرفی بازی :

بازی Resident Evil 5 همان سبک Resident Evil 4 را ادامه ميدهد ،یک بازی Third Person با گرافيک بسيار زيبا و پيچيدگی های داستانی و جوی ترسناک. شخصيت های اصلی اين بازی Chris Redfield و Sheva Alomar هستند. داستان اصلی بازی از اينجا شروع ميشود كه كريس سوار بر اتومبيل نظامي در صحراهای سوزان آفريقا به سمت Kijuju در حال حركت است. او سرانجام به Kijuju ميرسد و به شوا ميپيوندد. ماموريت اين دو نفر اين است كه شخصي به نام Ricardo Irving را دستگير كنند كه قصد دارد يک سلاح Bio Organic را در بازار سياه بفروشد. كريس به كمک راهنمايي های شوا به دنبال اثری از Irving ميگردد كه در بين راه با يكی از روستايی ها مواجه ميشوند كه طی یک Cut Scene مخوف ميبنيم كه او تبديل به موجودی فرا انسانی به نام Majini ميشود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

 

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : بازی , اکشن , تیر اندازی , سرگرم کننده , معمایی , فکری , ,
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1391 ساعت : 19:35
بازدید : 8060

دانلود نسخه فارسی بازی جنگ های صلیبی ۱ StrongHold Crusader

اگر اهل بازی های استراتژیک باشید حتما نام بازی StrongHold Crusader یا همون قلعه ۱ به گوشتون خورده . این بازی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی های استراتژیک است که از همان سال ۲۰۰۳ که ساخته شد تا الان همچنان طرفداران زیادی دارد . به همین دلیل امروز در دانلود کده نسخه فارسی این بازی رو به صورت رایگان و مستقیم برای شما آماده کرده ایم .

همانطور که گفته شد سبک بازی استراتژیک هست و موضوع آن جنگ های خلیفه های مسلمان و پادشاهان مسیحی در طول جنگ های صلیبی میباشد که شما میتونید در بازی به انتخاب خود یکی از این خلفا یا پادشاهان باشید. بازی دارای امکانات و گستردگی های زیادی مثل انواع سربازان و شوالیه های مسیحی و سوارکاران عرب است . شما میتونید دور قلعه خود خندق کنده و آن را از آب پر کنید ! یا میتوانید منجنیق بسازید و دیوار دشمن را تخریب کنید !

نسخه فارسی بازی جنگ های صلیبی 1

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : بازی , استراتژیک , مسابقه ای , سرگرم کننده , معمایی , فکری , ,
برچسب ها : , , , , , , , , ,
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1391 ساعت : 19:20
بازدید : 7055

دانلود IGI 2 Covert Strike بازی آی جی آی 2 ضربه پنهانی برای کامپیوتر

بعد از عرضه نسخه اول بازی آی جی آی ، بار دیگر نسخه دوم این بازی با عنوان IGI 2 Covert Strike منتشر شد. در این بازی مامور دیوید جونز وظیفه دارد تا مجموعه تراشه هایی را که مافیای روسیه از آمریکا به سرقت برده اند را پس بگیرد. بازی در محیط های گوناگونی جریان دارد. از روسیه و آسیای شرقی گرفته تا عراق و کشورهای عربی. گرافیک بازی و سلاح های آن نسبت به آی جی آی 1 پیشرفت بهتری داشته است.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : بازی , اکشن , تیر اندازی , سرگرم کننده , معمایی , فکری , ماجرایی , ,
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1391 ساعت : 18:40
بازدید : 4735